Moduł Aura Services
Aura Services jest idealnym rozwiązaniem dla firm poszukujących systemu do sprawnego zarządzania usługami, zarówno prostymi jak i wielopoziomowymi zleceniami, zadaniami serwisu, helpdesku oraz reklamacjami. Ten elastyczny system dopasuje się do Twojej firmy i jej procedur, a nie odwrotnie.
Program Aura Services bezproblemowo może dopasowywać się do zmian zachodzących w Twojej firmie i odpowiednio reagować na Twoje rosnące wymagania. W łatwy i prosty sposób przystosujesz system do zmieniających się potrzeb firmy – i to bez konieczności wspierania się pomocą informatyka czy dostawcy programu, poprzez:
- Stworzenie dowolnych rodzajów zleceń (np. reklamacje gwarancyjne, niezgodności towaru z umową, zlecenia montażowe itd.)
- Wybór dowolnych pól, jakie będą opisywały każdy rodzaj zlecenia
- Zdefiniowanie dowolnych etapów (faz) dla poszczególnych rodzajów zlecenia
- Stworzenie własnych szablonów dokumentów związanych ze zleceniami (np. protokół przyjęcia zlecenia, potwierdzenie odbioru itd.)
- Dostosowanie zawartości pulpitów do konkretnych użytkowników systemu
- Precyzyjne określenie praw dostępu dla użytkowników systemu
- I wiele innych ustawień
System Aura Services obsługiwany jest przez przeglądarkę, dzięki czemu skorzystasz z niego wszędzie tam, gdzie jest internet. Prosty i przejrzysty interfejs jest szybki w obsłudze zarówno na przenośnych komputerach, smartphonach oraz wielu innych urządzeniach zdolnych obsługiwać internetową przeglądarkę.
Dzięki integracji Aura Services z Twoim oprogramowaniem ERP, dane Twoich Klientów będą z nim spójne. Pozwoli to Twoim pracownikom na łatwy i niezależny dostęp do informacji istotnych dla jakości współpracy z Klientami. Nie ma więc konieczności ręcznego przepisywania danych ani też martwienia się o ich aktualność.
W jaki sposób system Aura Services może usprawnić pracę Twojej firmy?
- Twoi pracownicy będą dysponować zawsze aktualnymi danymi. Serwisanci (również ci działający w terenie) zawsze będą mieli pod ręką bieżące informacje na temat dostępności części zamiennych, historii zleceń u konkretnego Klienta czy wiedzy, jak dana usługa została zrealizowana u innego Klienta. Dzięki temu oszczędzą czas swój i pracownika centrali, a także wypadną bardziej profesjonalnie w oczach Klienta.
- Okresowe rozliczenia czasu pracy serwisantów będą przebiegać błyskawicznie i bezproblemowo, ponieważ system Aura Services ewidencjonuje godziny ich pracy. Program pozwala również na elastyczne analizy tych danych – pod kątem konkretnego lub wielu zleceń. Dzięki temu można również z łatwością analizować nakłady poniesione na realizację danej usługi – oznacza to koniec z mozolnym wertowaniem informacji zgromadzonych w rozmaitych plikach Word czy Excel.
- Udostępnienie Klientom określonych informacji odciąży Twoich pracowników. Logując się do systemu Aura Services Twoi Klienci mogą uzyskać (jeżeli tylko zechcesz) informacje na temat aktualnych zleceń, terminu ich zakończenia, gwarancji itd. Program może również automatycznie powiadamiać Klienta o postępie prac. Zaoszczędzi to czas Twoich pracowników, którzy będą mogli wykorzystać go w bardziej kreatywny sposób.
- Nie będzie już konieczności poświęcania cennego czasu na tak błache czynności jak przygotowywanie dokumentów związanych ze zleceniem (np. protokołu przyjęcia zlecenia czy protokołu odbioru serwisu). System automatycznie wygeneruje te formularze za pracownika, oszczędzając jego czas oraz eliminując ryzyko mylnego wprowadzenia danych.
- Aura Services monitoruje zmiany wprowadzane w zleceniu, więc ułatwia kontrolę nad tym, kto jest odpowiedzialny za konkretny etap wrożenia i nad efektami działań tego pracownika. Pomoże to wyeliminować „wąskie gardła” oraz usprawnić procesy obsługi Klienta.
- System pozwala na ewidencjonowanie części wykorzystanych do danego zlecenia. Dzięki temu zawsze będzie jasne, jakie części zostały zużyte do wykonania usługi a pracownicy nie zapomną się z nich rozliczyć. W ten sposób nigdy już nie wystąpią rozbieżności pomiędzy ilością części, którą wskazuje program magazynowy a stanem faktycznym.